Tändvätska

Nu kanske ni undrar över rubriken... men det skiter jag i.

Igår var det ju partyparty och idag är det tydligen party on (enligt sanera som tvingar mig).
Sooo tired. Och ont. Mer om det snart. Kvällen började hos mig med partyflicksen; jag, Sanera & Katti! Vinpimplande i 180 (of course). Efter det mötte vi upp Elin vid centralen och fortsatte mot Fridhemsplan. Ohyeah, ni vet vart ;) Eh, jag orkar inte berätta så mycket om kvällen, vill mest hoppa fram till slutet för det var då det var lite action på alla sätt och vis ;)

Som sagt, igår var det tändvätska (ja, jag ska förklara strax). Idiotimätaren gick i taket då du närmade dig, haha... Jag fick ett skrubbsår på armbågen (att något så litet svider så attans mycket *fjolla*) och ett sår i handen, men vad gör det? Du blev ju jagad av vakterna, haha! (Kan tyvärr inte nämna namn, det är för fult för att stå med i min blogg, höhö). Igår - tändvätska (enligt Sanera?). Nästa gång - eld ;)

Och kvällen slutade inte där. Nej nej, mot östra sidan av Skogås. Taxi. Skönt. Citat från jude nr 1 i taxin: "Och vad ska jag kalla dig då, Gallan?" Jag: "Jude nr 1, du får kalla mig vad du vill ;) Jude nr 1: *konstig blick*
Sov mellan två biffiga judar. Kunde knappt andas. Fick ta soffan. Jag(!!!!!) fick ta soffan(!!!!!!). Jävla jude. Nä, nu bjuder jag på lite bilder istället. Jobbigt med massa text en sådan här lördag...


Partyeliten ;) Det vet ni...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

hahahahhaa. vilken jävla kväll!!!!!!!!!!!!!!!! ELLLLDDDDDDDDDDD MOHAHAHAHAHHA. ikväll är det party on !!!!!!!!!!!!!!!!!11

2008-10-04 @ 17:31:39
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0