Vi är så roliga...

Lite om halloween som är på intåg...
  • Alla andra klär ut sig till något läskigt, vi (ems, sän & kät) klär ut oss till något porrigt
  • "Jag längtar till halloween, vill klä upp mig i något porrigt" är en standard fras...
  • Ems ger Sän ett förslag (när hon skulle klä ut sig) Sän: "Men neeeeeeeej, gud vad tråkigt! Jag vill klä mig porrigt sa jag ju!"
  • År 2006 var vi alla tre playboybunnies, förra året var vi; en porrig vampyr, en porrig häxa och en porrig djävul...
Ska se om jag kan fixa lite bilder från tidigare år, så ni förstår att vi tar halloween på största allvar (att klä oss porrigt alltså)... Hahaha! Jag älskar halloween ;) Porr på er!

/ Slemmi.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0