Vill inte

Vill inte ha dom här fula sakerna...
Vill inte må så dåligt...
Vill kunna köpa kläder som passar...
Vill kunna köpa precis de kläder jag vill ha...
Vill kunna köpa min egentliga storlek, inte tiotusen storlekar förstort...
Bara för dom här äckliga, fula sakerna...
ÄCKLIGA OCH FULA!

Döda mig.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie Häll

Om jag tänker på samma sak som du menar så känner jag likadant :/

Ska vi starta ett eget företag och designa snygga kläder till sånna som oss :D



förresten vi måste ses tycker jag :)

2008-10-15 @ 13:24:26
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Ja, det tycker jag vi gör :D hihi

Ja, men det är klart! Vi borde samla ihop ett gäng och göra något kul :D

2008-10-16 @ 10:47:39
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0