Det vet ni

Ohyes, klart som fan att det var röj igår!
Kvällen inleddes med en liten tjejmiddag med de bästa tjejerna hemma hos mig, därefter drog vi till en lokalfest några meter bort som var död. Typ bara massa gamlingar. Kände oss lite för unga & vilda för den festen. Men så var vi välkomna till en annan ferre, lilla Carros 18-års fest. Klart som fan att vi gick dit! Där var det minsann drag ;)

Pillis & Majsan drog in till staden. Och Majsan raggade inte! Hon kallas ju inte lämpmy för inget liksom... Vad har hänt? :O Detta måste hon kompensera nästa helg ;) Själv tar man ju sina smeknamn på största allvar ;) ^^


Gårdagens gangbang...

Nej, nu får jag stränga order av Sanera att hoppa in i duschen. Nu!
Så jag får väl lov att göra det då. Det ska ju nämligen börjas om snart...
Yeah, you heard me!

/ Slemmi.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Madde :)

skön blogg du har :), hahahaha. massa party för dig iaf :)

2008-09-08 @ 09:33:12
Come and get me: http://maaddeepadde.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hahaha javisst ;)

2008-09-08 @ 13:35:21
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0