Du känner mig för väl

Jag försöker, men...

Ja, du har rätt. Jag orkar inte se dig ledsen. Och det är bara därför (avståndet).
Vill inte att du ska vara ledsen, må dåligt eller något annat som gör dig illa.
Det vet du faktiskt väldigt väl.

Men jag orkar inte se dig må dåligt. Det gör för ont.
Själviskt, ja kanske. Men jag vet att du inte behöver mig så mycket just nu.
Jag finns ju självklart här. Det vet du, det hoppas jag iaf att du vet.
Jag finns alltid. Men jag vet att andra underbara människor hjälper dig när jag inte orkar.
När det gör för ont att se dig, som det gör nu.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

ja det är ju lite ensamt där bak :( hihi

2008-09-11 @ 07:30:23
Come and get me: http://hellokittysexypommeryprincess.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0