Öööh

Kollade nyss på Efterlyst. Inte konstigt att man blir rasist alltså.

Och nu är det ett program om tonåringar som vill plastikoperera sig. 16-åringar.
Vettefan om jag är för eller emot... När jag var i den åldern ville jag också ha större tuttar, och jag är glad att jag inte var rik och fick bestämma själv, för då hade jag nog begått ett stort misstag. Ville ha D-kupa och nu har jag G. Så vi förstår ju hur det hade blivit. Not good. Hahaha...

Nae, tillbaks till tvn. Godnatt!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

G?!!! finns det ens? haha <3

2008-09-17 @ 23:49:28
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0