S

Ingen är så envis som du. Ärligt, jag känner ingen som är envis.
Du vill absolut inte ta första steget(?). Jag skulle vilja göra det...
Men jag har gjort det så många gånger, även när jag inte gjort något fel.
Jag tycker fortfarande inte jag har gjort något fel direkt.
Och den här gången tänker jag inte ursäkta mig.
Det känns som att du har tagit mig för givet. Men jag vet att du känner helt tvärtom.
Och du vet mycket väl att jag vill prata & umgås med dig som vanligt igen.
Det är inget snack om saken. Jag vill vara din bästa vän.

Vi är oense om vem som har gjort fel här.
Och kanske kommer du bli sur på mig nu när du läser det här.
Jag vet att du är så himla envis.
Om du vill att allt ska bli som vanligt igen så måste du också försöka...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

MEN GUD!! PRATA BARA MED VARANDRA DET ÄR INGEN TÄVLING!! NÅGON UTAV ER KANSKE DÖR IMORGON!!!!!!!!!!!! TA VARA PÅ VARANDRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VAR GLADA ATT NI HAR VARANDRA! PRATA, PRATA, PRATA OCH LYSSNA! Prata om vad ni tycker den andra gör fel och GÖR ALLT för att försöka förbättra er själva.. det spelar ingen roll vem som gjort vad nu!! SKIT I DET HÄR!! OCh ställ upp för varandra oavsett. Börja om här och nu. VISA ATT NI BRYR ER OM VARANDRA!!



:(:(:(

2008-09-29 @ 20:05:47
Come and get me: http://hellokittysexypommeryprincess.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0