Snälla föräldrar

Igår var jag faktiskt jävligt seg. Trots att det bara blev ett par drinkar och inte mer, hemma hos Mary. Vi hade riktigt trevligt i alla fall, satt och pratade, sjöng med i Singalong och svullade chips & dip, godis och pizza enda till kl 3 på natten (nästan iaf, hihi)...

När jag vaknar på morgonen så var päronen borta. Tydligen på Ikea enligt min syster. Tänkte då skicka iväg ett sms till min far om att han skulle köpa ett vitrinskåp till mig som jag vill ha, men orkade verkligen inte så jag tänkte att det får bli en annan gång... Senare på kvällskvisten kommer de hem, då har de köpt precis ett sådant skåp jag ville ha OCH ett nytt nattduksbord som matchar min säng. Då blev jag glad :D hihi!



/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0