Vad sysslar en arbetslös med om dagarna?

Ja, vad sysslar egentligen en arbetslös med om dagarna, förutom att leta efter jobb då såklart. (Fast jag behöver ju inte leta jobb, snarare en man, eftersom jag ska bli hemmafru, möhö).


Ems aka Bree Van De Kamp. Den ultimata hemmafrun som även kan hantera vapen. Min förebild ;)

  • Jag har räknat ut att 30 par utav alla mina skor står framme, alltså i vår hall. Våran minimala hall. Där står 30 par skor som är mina. Resten av familjen har också lite skor där. Lite. Sanslöst, kanske ska rensa en smula? Eh... Får ta och bygga en egen hall tror jag.
  • Kan vardagarnas tv-tablå utantill.
  • Börjar se ut som en nudel, eftersom det är det enda man hinner laga om man inte ska missa något "bra" på tv.
  • Man sitter och "fönstershoppar" på internet i princip varje dag och dricker latte samtidigt för att få känslan av att vara ute på shoppingtur med en fikapaus.
  • Man får testa på livet som hemmafu. Tvätta och diska är en daglig syssla. Kanske beror på att man hinner byta kläder en miljon gånger när man är hemma och tar ett nytt glas varje gång man är törstig. Säger inte att det är så, men det kan vara så, ni förstår...
En smula ironiskt. Bara en smula ;)
/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

hahaha gallan!!!n sexy

2008-09-19 @ 16:52:24
Come and get me: http://hellokittysexypommeryprincess.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Amen visst, hemmafru yeaaas!

2008-09-22 @ 14:12:00
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0