Borås

Imorgon åker jag till Borås med familjen. Ska shoppa som galningar
och hälsa på bekanta. Kommer hem på söndagkväll.

Kommer sakna min älskling så jävla mycket. Det börjar redan kännas.
Vill inte vara ifrån dig :( Det kommer kännas som en evighet, så tomt.
När man är van vid att se varandra varje dag, få pussa på varandra,
krama varandra, då är det inte lätt att inte få göra något utav det på fyra dagar.
Kommer sakna dig som bara den!



Imorgon ska jag upp vid 4... 05.05 bussen till farsta...
Inventering på Stadium. Fyfan, varför sa jag ja?
Annars kunde jag fått en "sista natt" med min älskling,
då hade det bara blivit 3 dagar utan varandra, lite lättare.
Det är allt jag kan tänka på just nu... min älskling.
Som ska sova själv inatt, som jag ska sova utan inatt.
Usch, inte alls roligt...

Ska försöka sova nu, så man är någorlunda vaken imorgon. Godnatt!
Hörs på söndag eller måndag igen!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Äch det är inte fjantigt alls, det är jäkligt jobbigt första gången :P men som sagt, var glad att det är du som åker iväg. Det är lättare för dig som sagt för att du kan hålla dig rätt sysselsatt med att göra massa saker ;P Ha så kul nu gumman! :) Du får massor att läsa när du kommer hem! ;) Om iof jag inte är i Tälje halva helgen ;P <3

2009-04-23 @ 21:24:24
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Michaela

Nä det förstår jag ;P superskönt att komma hem till your love förstår jag? :D ojojoj, jag skulle smälla av dom 48 timmarna haha, inte kunna sova :P <3

2009-04-27 @ 09:41:54
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Katti

Emmi uppdatera! :D

2009-04-27 @ 21:53:56
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0