Break-up call

Någon som hört break-up call på NRJ radio?
Fyfan vad lågt alltså. Förut hade de wake-up call, lite mer lättsamt på morgonen.
När man precis har gått upp på morgonen, vill man ju höra något som gör en
glad liksom. Något man kan skratta åt. Inte något man vill gråta till.

Låter ju helt sjukt det där med break-up call, man ringer och gör slut i radio?
Tjejens försvar var: "jag vågar inte göra det själv, och nu har jag ju er här som backar upp mig".
Man ba: hallåååå? Stackars killen som blev dumpad i radio. Och sedan på slutet när han
hörde radiopratarna som ledde programmet, så trodde han att de bara hade skojat.
Och de ba: "nej, du har blivit dumpad på riktigt, i radio!" Och garvade typ. Schyrre?

Hoppas verkligen att det var ett skämt. Det var iaf inte ett dugg roligt.
Och jag skulle inte vilja höra någon snyfta i telefon på radio direkt när jag vaknar.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

men jag vill! MOAHHAH :D hahahahahaha elakingnen

2009-04-03 @ 15:48:32
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0