Goodie

Gick bra på engelskan igår. Behövde knappt säga någonting om boken.
Är så glad att jag inte slösade min tid på att läsa den boken när man knappt
behövde öppna munnen. Blev lite jobbigt när de andra sa: "vilket sorgligt slut..."
Jag ba: eh..... ja, precis..... håller med....

Men men. Sen ville älskling att jag skulle komma till honom
och äta varma mackor och dricka te.
Men det tar typ en timme att åka till honom därifrån :(
Så dumt att det inte går fler bussar. Så vi fick sova ensamma inatt.

Ska strax till Handen med Mary. Hon ska shoppa och jag ska titta på, haha...
Sedan blir det kanske en promenad :)

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Hej babe! Glömt min blogg eller? Har ju för guds skull inte fått en kommentar från dig på typ tre dagar! ;) Hoppas allt är bra med dig :) hur går det med allt? <3

2009-04-15 @ 22:08:36
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Michaela

Det är bra med mig igen, superskönt :) och fick precis ett jobb jag var på intervju på i tisdags och jag är överlycklig för det :D:D ville verkligen ha det alltså! Jag vet, har ju sökt i två månader nu och det är hopplöst. Många skiter i att svara, arslen. Men jag sökte säkert 20-30 per dag. Det är bara att ligga i! Till slut började folk ringa från både höger och vänster, så ligg i! :) <3

2009-04-16 @ 13:55:16
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0