Hello sexy

Idag är det Valborgsmässoafton.
Det ska firas hemma hos en kompis med grillning och festande!
Sitter just nu och funderar på vad man ska ha på sig.
Ska man inviga sina nya klackar?
Hm, det är riktigt svårt när man har mycket nytt och mycket att välja på...
Får se vad Katti ska ha på sig först, innan jag bestämmer mig ;) hehe...


De nya klackarna....

Hon kommer hit lite senare och så ska vi fixa oss tillsammans. Kanske ta en fördrink? ;)
Nej, nu måste jag laga lite nudlar, hungrar snart ihjäl. Var upp vid halv nio imorse...
Har ätit frulle till Twilight med min älskling, men nu är det dags för lunch.
Ha en trevlig kväll allihopa!


Jag och Katti shakear loss, precis som det kommer bli ikväll ;) höhö

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0