Home sweet homeee

Hemma igen då. Kom hem i söndagskväll. Kl 21 närmare bestämt.
Gick jävligt snabbt på hemvägen. Mamma körde. Låg i 150 km/h hela vägen...
Hon skrek som en jävla jag-vet-inte-vad så fort någon la sig framför i 110,
då gick det alldeles för långsamt, eller det "stod still" som mamma sa...

Ditvägen var jävligt jobbig. Hamnade i världens köer. Just den dagen så
hade det hänt en olycka (och fler hände på vägen pga köerna). Tog 2 timmar längre
än vad det brukar... Suck! Men men, vi åkte vid 16 och kom dit vid 23, på fredagen.

Sedan på lördag blev det shopping i Knallerian och i stan! Hittade en topp/klänning med skitsnygg halsringning, ett par vita slitna jeans, ett par leggins och ett par ascoola knallrosa solbrillor! På söndagen åkte vi till Lager 157, men hittade inte alls mycket där, lite presenter till Katti, ett par mjukisar till Dan (hans består bara av massa stora hål, knappt nå tyg...), en tröja med dragkedja, en ribbad t-shirt och ett par andra coola solglajjor, vita var de ;)

Jeanette gjorde en ring till mig också med pärlor som jag hade valt ut själv, den blev superfin! Mamma fick också lite smycken som hon hade valt ut pärlorna till, som Jeanette knåpade ihop helt själv :)

Kanske orkar lägga in lite bilder senare, men just nu sitter jag vid fel dator ;)
Min pojkvän sitter vid den där alla bilder finns, och han spelar CS.... Den lilla nörden...
Saknade honom jättemycket när jag var bortrest och så blev han sjuk igår så då kom
han hem till mig så jag kunde ta hand om honom, så nu får jag vara med honom
hela tiden. Lite tur i oturen ;) hihi.
Ciao!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Åh va nice :D ladda upp bilder

2009-04-28 @ 20:21:58
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0