Långfredag

Och denna fredag har minst sagt varit lång. Klockan är bara halv fem?!
Känns som läggdags.

Var på promenad till trånkan med älskling, mötte upp Katti & Krille som hade solat. Köpte glass. Sedan gick vi hemåt. Krille & Dan åkte hem till Krille, Katti till sin far och jag gick och gosade med två mopsar och en lite större hund. Så jävla söta! När mopsvalpen kliade sig så pep den som en liten leksak. Det gulligaste jag har sett!!! (Mycket sötare än dig, Dan. Höhö, skoja bara älsling ;)).

Nu har mamma slingat håret på mig, får se resultat om ca 30 min. Hoppas det blir bra. Har ju typ svart hår och gör blonda slingor.... Låter inte så snyggt, hehe. Väntar på middag. Är så jävla hungrig. Har ätit en glass och en liten smörgås till lunch idag. Frulle vid 9. Så jag är jävligt hungrig nu kan jag säga! Får se vad som sker ikväll.

Just det. Blev ute låst idag. Satt utanför dörren i en timme. Kissnödig och frös nästan ihjäl.

Imorgon är det iaf grillning och party hos en kompis, ska bli roligt! :D
Nu sitter snirfen (grannkatten) här i fönstret och vill in.
Pusspuss!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0