Nynäshamn

Idag har jag umgåtts med mami hela dagen.
Först övningskörde jag ut till Nynäs, vi skulle handla i kryddboden där
nere vid hamnen. Men det var stängt, riktigt tråkigt.
Sedan åkte vi därifrån till Forum Nacka och åt lunch, Burger King.
Jag säger utan majonäs. Men vad får jag? MED majonäs. Jävla miffon.



Efter det åkte vi till Ica Maxi och handlade mat, sedan hem. Laga middag.
Pojkvännen kom hit och åt. Nu ligger han i min säng och sussar.
Ska ta något att mumsa på och sedan blir det Färjan 2!

Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Det är ett sjukt roligt spel, speciellt om man dricker litegrann, eller mycket ;) man är på lag, max 4 lag, två i varje lag. Så får man ett ord så ska man förklara det utan att säga ordet på svenska eller engelska, bokstavera eller säga någon del av ordet och sådär :P sjukt kul iallafall ;) <3

2009-04-20 @ 23:18:00
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Michaela

Haha ja det blir lite uttråkande ;) men du får komma över på vin och spela nångång med mig så ska du få se hur kul det är! ;) <3

2009-04-21 @ 10:34:59
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0