Presentdags

Idag har jag väntat hos min pojkvän på att han skulle komma hem från jobbet, han jobbade ju bara halvdag idag. Så jag behövde inte vänta så länge. Efter det åkte han och tränade och jag åkte hem till mig. Sedan kom han hit och vi åt middag. Nu ligger han dock och sover. Han blev skitsur över att jag tog brun-utan-sol (han tycker det STINKER), jävlar vad lack han blev så fort jag kom nära... Haha.

Sitter och väntar på att Sanerutt ska komma hit och öppna sina presenter från Katti och mig. Katti & Krille kommer också hit lite senare, om typ 45 min rättare sagt... Ska man hålla sig vaken? Ögonlocken stretar emot. Ja, har inte hunnit gjort så mycket mer idag.


Enda bilden jag hittade på oss just nu, höhö. Sanerutts 18-års ferre.

Imorgon ska jag få träffa MOPSVALPAR!!!!!!!! Jag längtar. Ni har ingen aning!
Små mopsisar som voffar, voff, voff...

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0