Soooool

Så jäkla härligt väder! Grillning + vin i helgen? HOPPAS!
Snälla, snälla, gör så att det blir sol och värme, så man kan ha mysigt med sina vänner!

Bikinishopping i veckan kanske. Känns faktiskt bra för första gången. Har hittat
en som verkar jättefin, har bara sett den på bild än så länge. Men det brukar ju sluta
i tårar när jag ska ha en bikini eller bh. Det är inte lätt, inte. Men hoppas på att det blir bra :)

Nu är det en liten flugjävel som surrar här framför skärmen och irriterar mig!
Påtal om insekter. Hittade en spindel i taket i min garderob häromdagen.
Den satt så högt upp och det var mitt i natten så jag kunde inte be någon döda den åt mig.
Så jag tänkte: "Äh, den lär ju sitta kvar där, den går väl ingenstans".
Men idag när jag kollade så var den borta!!!! Och Dan höll på och skämtade om det i helgen,
att den kanske skulle krypa runt bland mina kläder och hoppa på mig när jag tar på
mig kläderna! Usch!

Aja, nu ska jag till TVn. Eller kanske laga mat. Lite tidigt.
Men det kan vara skönt att ha det gjort!

Ciao!
/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Nä tur att jag inte har turbo för då jäklar hade det gått fort iväg med gasen i botten, min stannar ju vid 160 och det räcker bra när jag är arg och ledsen och allt vad det kan vara. Skrivit i min blogg svar på det andra. Han är världens bästa kille.. <3

2009-04-06 @ 16:45:01
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Michaela

Me too, mer än du någonsin kan ana.. hoppas bara det inte blir tvärt om. Jag gör allt för honom, hade jag haft pengar hade jag kunnat ge honom allt han vill ha i bilväg också men så är det ju inte tyvärr. Men allt annat.. Så jag hoppas att det uppskattas och att han inte glömmer det :) men jag tycker absolut det är bra att vara ifrån varandra, jag tänkte dra iväg den här veckan för att vi skulle komma ifrån varandra. Men sen vart det såhär istället bl a för att jag ska till SvD imorgon och allt sånt. Men ja, oh han är ju såå snygg och fin, gah he makes me crazy. Nu jäklar tränar jag, går ut och går och tränar hemma, spinningcyklar och sit ups och allt sånt så jag ska ta bort det jag lagt på mig på senaste. Vill vara så fin som jag bara kan för han :)

2009-04-06 @ 19:39:24
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Michaela

Jo han tycker om mig som jag är, han säger samma till mig haha jag sa att jag skulle börja träna och få bort fettet (det jag har hihi) och bli smal. Då sa han att jag får skaffa en annan grabb också haha sötnos. Men det känns ju toppen när dom tycker om ens kropp liksom :D imorgon blir det partaj och mys, grill, alkohol etc etc på äng, sugen? ;) <3

2009-04-07 @ 17:46:05
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0