Tisdag

Och det innebär...... engelska. Skittråkigt. Men bra att ha i framtiden.
Ska tydligen läsa ett kapitel till kvällens lektion. Blääää.
Har ont i nacken och ryggen dessutom :(

Jag saknar Majsan! Skickade iväg ett litet mail idag.
Hon längtar tydligen inte alls hem :O men jag tycker att hon ska börja
längta hem snart! Så det så.

Idag har jag övningskört med mami, handlat lite och lämnat
lite grejer hemma hos älskling. Får se om jag åker dit senare, beror
ju helt på hur sent det blir på engelskan ikväll :)

Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Vart är majsan bajsan nudå? :) hon har varit borta skitlänge nu väl?! :O jag kom precis hem från jobbet, är så jävla pigg, skitjobbigt haha <3

2009-04-22 @ 04:52:32
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0