Torsdag nu igen, tiden går för fort

Har hjälpt Katti att putsa fönster hemma hos henne idag, och därmed
tjänat 500 kr, wiho! Nu kan jag köpa månadskort och börja gymma med dig Katti ;)
Idag gick jag upp kl 8, skittrött. Suck, hur ska jag komma upp vid 4 imorgon?
Herregud. Sist jag gick upp så tidigt var nog innan Spanienresan år 2007...


Kät & Ems, long time ago, i 8:an tror jag...

Jaja, igårkväll när jag satt på toan (hemma hos Dan) så kollade jag runt
omkring mig efter silverfiskar (ja, de bor där inne, och Dan vägrar göra något åt
det eftersom han ska flytta snart). Såg en fet jävel som kravlade runt där så jag
drog upp fötterna medan jag kissade. Efter ett tag ser jag något som rör sig i
ögonvrån, tänkte: Men herregud vad mycket silverfiskar.... Tittar ner...
En F-E-T-J-Ä-V-L-A-äääccckkkeeelll-SPINDEL! Börjar skrika: DAN! DAN! DAN!

Han (som precis hade somnat) rusar till toan där jag sitter och ylar.
Han: Vad är det?
Jag: "DET ÄR EN SPINDEEEEEEEEEEEEL, DÄR!"
Han: Men vafan, Emmi.... Varför skriker du? Jag blev ju skiträdd..... Vart då?
Jag: "MEN DÄÄÄÄÄÄÄR, DÄÄÄÄR!" *pekar med hela armen, nära till gråt*
Han: Nej, jag ser ingen...

Så det blev inget mördande av hyyyyperstora spindeln. Så imorse när jag
vaknade och var skitkissnödig så var det bara att hålla sig....

Nae, nu ska jag duscha och måla naglarna! Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Ja ellerhur jag har blivit GRYM på att uppdatera ;) jäklans massa inlägg varje dag haha.



Ja jag täntke väl det :)



Haha du är inte fjantig gumman, sådär var både jag och Johan första helgen (och första dagen) utan varandra när jag åkte till Romme. Det är guld när man kommer hem sen :D <3

2009-04-23 @ 18:27:48
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Anonym

Woho :D fan va bra, nu kan vi gymma hihi

2009-04-23 @ 21:54:23

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0