Hemmafru

Älskling var off to work halv sex imorse,
en liten hejdå-puss senare så sov jag som en gris.
Vaknade upp av mig själv vid tio.
Hade fått sms av Binikanini; "Hahahahaha, harry potter, jag döööör!!!!!"

Haha, internskämt. Han hade läst alla harry potter böckerna
och sett alla filmer. Synd om killen ju. Hahahahahaha!

I alla fall. Nu har jag tvättat, diskat och dammat lite.
Skulle vilja dammsuga också, men den dammsugaren vi har
här suger SKITdåligt och jag orkar inte få ett utbrott idag, så
jag hoppar nog över den biten. Det får vara dammigt ett tag till.

Skulle värma bröd i ugnen också, blev så upptagen av Facebook
så de blev lite brända. Går nog att äta ändå, hoppas jag....

Vi hörs om ett tag ;)
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0