Hurtig

Var uppe halv sex imorse. Gick upp med älskling när hans klocka ringde,
fick massa morgonpussar. Sen skjutsade jag honom till jobbet.
Stackarn har ont i knäet igen, hoppas det går bra på jobbet ändå :)


Lilla snirfis, Pysen.

Åkte hem, när jag parkerade bilen kom Pysen springandes och
följde mig längs staketet (han var inne på vår gräsmatta), och sen
gick han in med mig. Gosade lite med katten. Skjutsade mamma
till jobbet vid 7, så att jag kan ha bilen idag, hihi! (a)

Ska ut på powerwalk med Mary om ett tag, typ vid 12, det blir nice! ;)
Så hurtiga vi är :D haha... Hörs senare!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Vi är så duktiga!

Okej, vi har inte börjat än. Men det ska väl inte vara så svårt att få igång fötterna?! ;)

2009-08-19 @ 10:43:14
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Älska att köra bil, älska älska älska hihi. Men min är såld :( <3

2009-08-20 @ 06:41:07
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0