Kräftis i lördags

Vi hade jättetrevligt på kräftskivan i lördags!
Kom dit vid halv sex, satte oss till bords och direkt
började det sjungas ramsor och drickas nubbar.
Inte jag dock, hade ju bilen. (Som tur var!).
Jimmy (Dans bror) & Jenny hade gjort jättefint med
kräftdukar, snapsvisor, ljuslyktor och allting!

Dan blev ganska full och sov som en gris i bilen
på hemvägen. Haha! Sedan somnade han på toalettgolvet
när vi kom hem. Stackarn... Kl 4 på natten hör jag hur dörren
öppnas till mitt rum; "Älskling, får jag sova här..?" hahaha,
han är så söt min älskling, han var fortfarande full och somnade
med kläderna på.


Mums med kräftor!

Sällskapet åkte hem redan vid 22, (de flesta var redigt dragna då),
så det var väl dags att röra sig hemåt. Men inte Dan, inte. Han ville
stanna och supa hela natten.
Tur att han inte gjorde det, haha!
Han hade fått nog med alkohol i sig, så vi stannade till 22.30, sen
åkte vi hemåt. Skitläskigt att köra där ute i Nynäs på natten, det är
heeeeelt kolsvart!


/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Haha I know det blir toksvart och inte direkt bra med lampor där ute!! <3

2009-08-25 @ 06:38:11
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: ellinor

gott :D jag åt i söndags hehe :))

2009-08-25 @ 07:02:52
Come and get me: http://ellinorericsson.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0