Låg vaken halva natten

Har fått en uvi - urinvägsinfektion :( Mot vårdcentralen på stört!
GE MIG MEDICIIIIIIIIIIIIIN, FFS! Fort ska det gå!

Tar bilen... det är faktiskt en nödsituation! Jag är inte lat....

Stackars älskling som trippar upp mitt i natten, hittar mig på
toaletten, försökte kissa men det gjorde så helvetes jävla ont.
Hade satt på tvn och tänkte parkera mig där resten av natten,
(trots att han har fått sin nya säng, 180 cm bred och jättehög och SKITskön!),
men då sa han: Kom och lägg dig i sängen älskling, så ska jag hålla din hand...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Nemen tussen då :) nu saknar jag min älskling!! haha <3

2009-08-11 @ 15:16:11
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Marie

Tur att du har Dan som tar hand om dig =)

Mysigt att han kom upp och ville ta med dig till sängen och hålla din hand! Gulligt gjort =)

2009-08-11 @ 22:14:49
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0