Little list

Dagens humör: Ganska bra!
Dagens mående: Jo, jag mår finfint
Dagens borde: Sluta lata mig
Dagens frisyr: Hästsvans
Dagens klädsel: Har inte klätt på mig än (a)
Dagens planer: Kolla på film ikväll med my love
Dagens materiella vill ha: En riktig partyklänning
Dagens längtan: Att pussa och krama min älskling
Dagens fundering: Har inte funderat något
Dagens beroende: Datan...
Dagens tråkigaste: Att inte ha något att göra
Dagens roligaste: Att få träffa älskling
Dagens middag: Vet inte, hoppas på tacos...
Dagens låt: Darin - Run away

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Här hemma vart det tacos! :D <3

2009-08-28 @ 23:42:44
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0