Piss

Känner mig skitful och skitäcklig. Bra dag.
Ska på 50års fest ikväll. Jävla skit. VILL INTE!
Skitfuuuuuuuuuuuuuul. Är. Jag. USCH, jävla white trash...
Så jävla ful känner jag mig :( Vill bara stanna hemma och
krypa ihop i soffan med en skål godis.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Men gumman, så får du inte tänka!

Har det hänt något? Finns om du vill prata :)

Puss <3

2009-08-29 @ 18:20:51
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: sanera

vafan säger du??? du är så jävla snygg även fast du skulle ha skabbigt fettigt hår & inte rakat dig på 78 dagar. inte duschat på 35 dar heller. skulle älska dig lika mycket. & känna mig snyggare än dig för en gångs skull. mohihih <333

2009-08-31 @ 00:23:29
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hahahahahahahahahhahahaha! Naw, tack sexy ;) hahahaha "skabbigt fettigt hår" hahahahah :D ska nog testa det någon gång (+ inte duscha och inte raka mig) för att se om du älskar mig lika mycket :D hahahahahah, eller iaf älskar mig tillräckligt för att våga krama mig i det tillståndet!!! hahahahahaha!

2009-08-31 @ 09:50:06
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/
Jag har bajsat: Lisen

Emmi, du är jätte vacker!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

2009-08-31 @ 11:46:11

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0