Skjuts hit och skjuts dit

Har varit ute och powerwalkat med Mary i ca 1 timme.
Vi svängde förbi hennes pappas jobb och fick varsin läsk!
Och så hittade vi en mobil och fann ägaren till den. (Dagens goda gärning!).



Sen smsade Beijer och ville åka till Farsta en sväng.
Då var det bara hem och duscha och sen hämtade han upp mig.
Vi var bara där en snabbis eftersom jag måste åka och hämta min
mor på jobbet strax, fick låna bilen idag ju ;) Men har inte ens varit ute och åkt...

Snart kommer älskling hit också, vad mysigt! Då ska jag pussa massor
på honom så att hans knä blir bättre :)

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Är så stolt över oss! Vi är så duktiga ;)

2009-08-19 @ 17:59:14
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Duktigt! Måste också börja röra på mig alltså....

2009-08-20 @ 06:41:36
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0