Tillägnat Mickis

Haha, här kommer ett inlägg till dig Mickis, om vad som händer i mitt liv just nu ;)
Tar mig tid i fem min bara för att skriva detta ;) haha..

Det som händer i mitt liv just nu är inte så kul (iaf inte idag)..
Igår var jag iaf och solduschade. Blev ju sådär, lite fläckigt hehe...
Men nu är jag iaf lite brun, får fixa till alla skavanker med lite b-u-s :)


Min brun-utan-sol som man blir brun direkt av, skitsmart!

Idag har det varit lite problem med min släkt. Eller inte bara just idag,
det blir såhär lite då och då. Det är sorgligt att det ska behöva vara såhär,
kan inte skriva vad det handlar om, för det är privat. Vill inte lämna ut mina
släktingars liv här i bloggen. Det kommer lösa sig. Så mycket vet jag ialla fall,
frågan är bara när. Hoppas att det blir snart, för allas skull :)

Just nu är jag och Dan hemma hos mig. Vi ska äta middag här.
Är ensam hemma i en vecka, skitskönt! Nae, nu måste jag gå och leta
efter något jag kan laga. Är dock inte så hungrig själv för jag var i Farsta nyss och
fikade med Katti & Sanera. Men min käre pojkvän är lite hungrig...
Så man får väl ställa upp, hemmafru som man är, hehe ;)

Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Fan va speciell jag känner mig nu! :D:D

Haha ja man måste ju leva upp till "hemmafru" titeln. Själv har min älskade pojkvän övergett mig sen vi kom hem haha, han är väl lite trött på mig ;) fast ändå kom han hem till min pappa när jag var där och vi stod och prata allihopa hur länge som helst och han pussa massa på mig och var mer än underbar så så mycket har han nog inte tröttnat, snarare fått mersmak ;) haha. Funderar på om jag ska slänga mig på och skriva ett inlägg i bloggen.. äch det får nog bli imorgon! <3

2009-08-07 @ 21:36:43
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0