Tjejkväll!

Till en början iaf, sen får vi se om grabbarna orkar ta sig över ;)
Ska börja göra mig iordning nu och sen handla med Mary.
Vi ska laga pastagratäng och jag måste visa Mary hur det går till,
mästerkocken liksom ;) (Läs: hemmafru...)!


Haha, hittade en riktigt gammal bild på dig, Mary ;D 2 år sedan!

Sedan ska vi förmodligen dra in till stan, om vädret tillåter!
Hoppas på att Bini och kanske Katti joinar oss ;)
Efter det blir det hem till Mary igen och dricka vin och skvallra!
Det kommer bli skitkul ;) Ses i dimman!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

SHIT VILKEN GAMMAL BILD!!!

Vart har du hittat den :P haha



Det kommer bli så kul ikväll - in i dimman!

Puss sexy! <3

2009-08-15 @ 15:27:58
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

In i dimman!!! Ni hade kul har jag hört :D jag var tokbakis i lördags och blev full fart men utan alkohol haha, nu ska jag uppdatera lite! <3

2009-08-17 @ 09:54:07
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0