Fiasko

Tyckte faktiskt det var ganska trevligt igår!
Förutom när det spårade lite och blev kaos på slutet,
med tjafs och tårar och sånt där skit.. Men var ändå
ganska nöjd med kvällen, för jag hade iaf kul!

Men när jag märkte imorse vad våra "vänner" hade gjort...
Då blev jag inte lika glad. Loska i badkaret, snus i hela diskhon
och på skrivbordet. Bajsat ner hela toan (hallå?! man tar väl bort efter sig..),
spillt överallt utan att torka upp efter sig, chips över hela mattan, (ja jag vet
att jag också spillde ut chips, men när man sitter vid bordet kan man
väl ändå försöka hålla sig över det?),
någon/några har tagit tuggor från mitt
bakverk som jag ska bjuda på idag - vidrigt! Man frågar väl om man får ta om
man blir sugen på något? Och då skär man ut en bit, inte tuggar direkt på kakan!!!!!!

Aja, blir så jävla upprörd på att det finns så ouppfostrade människor.
Dessutom dricker de och äter som om de vore hemma, utan att fråga oss
om det är okej. Uppför er som de vuxna människor ni är, tack!!!!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Förstår det :( gud va tråkigt. Speciellt med maten? och inte för att glömma all jäger som blev uppdrucken?

2009-12-20 @ 16:51:48
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: bini

FYFAN

2009-12-20 @ 22:43:44

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0