Förlåt för dålig update ;)

Varför vaknar jag alltid prick kl 8 på lördagar och är så jävla pigg?
Sjukt... igår sa Dan att han INTE vill bli väckt innan tolv...
Vad ska jag göra ensam i tre timmar nu då? Har ju redan ätit frulle.. ensam.
Synd om mig :(

Har iaf varit upptagen med att handla julklappar! Det är så roligt!
Älskar att handla saker till andra :D har dock inte köpt något till min
älskling än, försöker hitta hans födelsedagspresent först. Han fyller ju 
23 år den 20e december. Fyra dagar innan julafton!



Min lilla älskling... Skrev iaf min önskelista till honom igår, haha!
Bara för att han inte säger något han vill ha så betyder det inte att
jag är tyst ;) hihi! Vill ha Laila Bagges smycken som hon har designat!
Har ni sett dom? Såååå snygga! Jag och mamma har blivit kära i ett halsband
för 3000:- kr, vi funderar på att köpa det och dela på det xD hahaha...

Nej, nu blev det en bibel, bara för att jag inte uppdaterar. SORRY!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

De smyckena har inte jag sett!!



Du är så snygg tjejen! En jättebra bild på dig (er) =)

2009-12-05 @ 12:35:48
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Jag håller med Marie och sen vill jag bara lägga till att du ska bli bättre på att uppdatera och sen om du inte är duktig på update så tycker jag att du SKA skriva inlägg långa som biblar så man vet vad du pysslar med :D



<3

2009-12-06 @ 21:18:12
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0