Godkväll

Sitter hemma hos mig och min pojkvän just nu.
Får höra ordet "datanörd" stup i kvarten, så det känns inte så kul
att uppdatera när den där jävla nissen håller på hela tiden.. hm..


"Nissen"...

Har iaf jobbat idag och tvättat, diskat, lagat mat med älskling
och slagit in en julklapp, hihi! På lördag blir det dop.
Dan's mammas killes dotter (hehe) har fått en liten Angelina.

Nej, nu blir det till att slänga sig i soffan. (Fan att man alltid ska bli
sugen på något sött på kvällskvisten...)!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Håller med! Röda veckan är här snart här, så choklad önskas.. haha

2009-12-08 @ 22:40:40
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Ja men det är klart att man blir det!

Vart det något snask då?



Haha know the feeling, min man är duktig på att sitta vid datorn själv men när jag sitter där. Nä det går inte vi ska ju mysa i soffan då! Haha

2009-12-09 @ 06:20:47
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0