Idag blire parteeeeeey för hela slanten!

Ikväll ska vi fira min boyfriend DanObananO (engelskt uttal med betoning på o..) HAHA! ;) Rätt ska ju va rätt eller hur? Har iaf handlat klart hans presenter sen långt tillbaks (okej typ två veckor sen..). Men han får nog dom imorgon på hans riktiga födelsedag, hihi!


Darling med mina solisar ;)

Nej, nu ska jag gå och kolla vad jag ska ha på mig! Fast är ju hemma hos päronen just nu, och jag tog hem nästan alla partykläder till oss igår :O så får se om jag hittar något här eller om jag väntar tills jag kommer hem till oss igen :) Har iaf en ny kjol som jag köpte idag från Monki! Blir nog den och någon enkel topp till ;)

Ciao sexy bastards! See you i dimman tonight ;)
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0