Lunchtajm

Håller på att laga lunch. Spaghetti och ketchup. Mmm.. avancerade grejer..
Tuggar på lakritsknäck som mamma har gjort, asgott!

Igår var vi i stan. Jag, Dan, mamma & pappa.
Köpte present till älskling med far, och sedan gick mamma & pappa
försig och handlade julklappar! Jag längtar till jul, det är så mysigt att
vakna upp på morgonen, äta gröt, lussebullar och öppna paket!



Vad har jag mer att berätta då? Hm..
Stackars Sanera var med om något läskigt igår (vet ej om jag får säga vad). Usch!
Man blir så himla förbannad! Jävla ligister!!!
Ska fan leta upp dom jävlarna och skrämma livet ur dom...


Sanera, ring mig sen!!! <3

Nae, nu pratar vi om något annat. Lycka till på skolan idag Mary!
Jag håller alla mina 750 tummar för dig :D haha!



/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Så du hittade det där du pratade om, julklappen till en viss herre? :)



Naw tack älskling! Det gick nog bra, men ska till en annan skola imorgon och göra prov. Så håll tummarna imorgon också!!! :D

2009-12-07 @ 17:19:14
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: Katti

Woho :D uppdatering

2009-12-07 @ 21:08:35
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: Michaela

Yey uppdatering igen :D ächd et är inte bara jag som kommer läsa dina biblar ;)



Fan spagetti och ketshup haha - ja det var fan avancerade grejer ! :D



JAG VILL OCKSÅ JULSHOPPAAAAAA

2009-12-08 @ 08:46:34
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: sanera

<3<3<3<3<3

2009-12-09 @ 21:37:08

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0