Middagsdags

Håller på att laga middag. Potatis och fiskpinnar, mums!
Sedan blir det lussebullsbak ;) hihi!



Imorgon är det freeeeeedag! Idolfinal, wiho :D spännande!
På lördag är det som sagt dop, och sedan hem till päronen på
kvällen tror jag :) saknar dom! Och sis såklart!

Idag när jag var hemma en snabbis så gick jag upp till
Bells rum för att säga hej. Då låg hon och sov, så jag gick fram till sängen..
Försökte få liv i henne och då såg jag att hennes hår är rött!!
Jag ba: Hoho? Har du färgat håret rött?!
Bell: *inget svar, snark*
Jag: BELL?!
Hon: Va? Nej det har jag inte..
Jag ba: Haha what? Men det är ju rött? Är det en peruk? :O *börjar dra i håret*
Hon: *kollar upp konstigt på mig, vänder sig om och somnar om igen*
Jag: Aja, ska gå nu, hejdå!
Hon: Snark, hejdå, snark...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

skojar du :O? äter du fiskpinnar?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!? .... :O:O

2009-12-12 @ 20:20:31
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0