Black

Snart är jag svartskalle.

Men det var inte det jag skulle säga.
Jag skulle bara säga att det är fredag idag. Så att ni vet det.
Hm, vad mer? Ja, jag vaknade 11 idag. Trots att jag ställer klockan VARJE dag
så verkar det som om det inte fungerar längre? Iaf inte den senaste veckan.
Har vaknat sent typ varje dag! Herregud. Inte bra att sova så länge.
Man blir ju så seg...

Så denna fredag och lördag blir lugn.
Ikväll ska vi fika hos min kusin som fyllt 13 år. Sedan hem och mysa med älskling.
Och imorgon blir det också mys med älskling. Underbart!
Nej, nu ska jag väl... städa rummet? Nej. Usch. Orkar inte.

Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Sicken otur Gallan ;)det är skönt att sova länge. Jahaja vågade du be om pengar till hårfärg? ;)

2009-02-13 @ 22:03:00
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0