Dåligt

Jag har inte uppdaterat på nästan en vecka, jag vet.
Men det är bara för att jag försökt lägga in bilder från hormobilen.
Som-hor-inte-hor-går. Hor som i hora, ni vet. Det går hordåligt.

Men men, får väl skriva ändå. Utan nya bilder, suck!
Har inte hänt så mycket i veckan, hade prov på Engelskan i tisdags.
Vettefan hur det gick. Lite svårt faktiskt. Tog en prommis med Sanera efter det.

Jag och älskling hade förresten en jättemysig Alla hjärtans dag.
Synd att ni inte kan få se bilderna än ;) Vi flyttade in sängen till vardagsrummet
och låg och myste framför tvn hela kvällen!

Igår var jag ute och festade med Katti & Henna! Skitkul var det :)
Men ack vad trött jag var på hemvägen. Somnade nästan på bussen.
Och idag är jag helt slut i kroppen efter allt dansande!

Nej, det var inge kul att skriva utan att kunna lägga in bilder. (Blir galen).
Så nu ska jag väl gå och mysa med älskling som ligger i min säng, jättebakis,
och kollar på film ;) Den lilla mopsen!


Förresten, pappa har satt upp min mopsklocka i mitt rum nu, som jag fick i julklapp!

Ciao, all you sexy people out there!
/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

sötis-klocka gallan:D

2009-02-21 @ 16:21:33
Come and get me: http://operationivy.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0