Den kvinnan

Sitter och sms:ar med min goda vän Slutnera (se bild i inlägget nedan).
Hon säger att hon helt plötsligt har fixat körkortstillstånd, pluggat teori och övningskört.
Hon har dock inte nämnt ett enda ord om något av dessa händelser tidigare.
Ska jag tro på henne? Nja. Nog för att den kvinnan alltid hittar på massa möjliga (och omöjliga) saker. Men börjat övningsköra och plugga körkortsteori? Njaaa. Det vettefan ;)


Egentligen är jag lite rädd för den dagen denna kvinna kommer vistas i trafiken...

Men... Den kvinnan slutar ju dock ALDRIG att förvåna. Så det skulle ju faktiskt
kunna stämma. Men nae, jag tror icke det ;) Tyvärr Slutnera! You almost had me!

/ Slemmi.

Some sexy shit
Jag har bajsat: SANERA

hahah jag är också lite orolig!

2009-02-12 @ 17:24:34
Jag har bajsat: Laaaaaaamp!

HAHAHA :D Seeexy, fan vad snygg du ar! ;) Grrrr <3

2009-02-13 @ 15:00:04

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0