English class

Tisdag idag, dåra. Kanske alla redan vet. Men säger det ifall att någon har missat.
Man vill ju att alla ska hänga med ordentligt liksom. Ja.



Kom hem från bilskolan för ett tag sedan. Det gick bara bra.
Körde lite landsväg, övade vänstersväng och så. Säkerhetskontroller. Bla, bla.
Hälften av folket, som jag vet om, läser min blogg vet knappt vad det är (Sanera...).
Hehe, nej då gumman. Du vet säkert vad jag pratar om? ;)

Nu är det iaf läskigt nära. Eller väldigt långt borta.
Det vet man ju inte förrän det är över.


Jahapp. Vad ska jag mer säga?
Måste sätta mig ner och plugga lite strax tror jag, har ju engelska ikväll.
Eller plugga och plugga...
Jag ska skriva ett A4 på engelska om något ämne som man fick välja själv. Ska bara komma på något bra. Och medan man tänker så kan man ju göra andra,
roligare, saker - typ som att sitta här framför datorn. Inte för att det roar mig särskilt mycket.
Men det är iaf något annat än plugg.

Tissentassen (vår grannkatt) ligger här i trappen och gosar.
Han hoppade upp på skrivbordet förut och ville bli klappad. Haha! Så jäkla söt.


Tissentassen.

Men jag vill hellre klappa och pussa på min sötnos.
Fast det får jag inte göra förrän imorgon. Usch så lång tid det är kvar...

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0