Home sweet home

Kan ni gissa vad? Jag har blivit sjuk :(
Jävla Dan som har smittat mig säkert... Suck! :'(
Jag vill inte vara sjuk. Hatar att vara sjuk. Man blir så seg och trött i kroppen.
Och så orkar man inte göra någonting fast man vet att man borde göra tusen saker.
Usch, har ont i halsen och känner mig febrig.
Känns som om en ordentlig huvudvärk är påväg också. Typiskt.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Precis, 40+'arn haha.

Aa sladda är terapi ska jag säga!

Sjukt hög musik, bara jag och bilen

och vägarna, looove it!



Oj, nu börjar jag få bråttom på riktigt!

Wish me luck babe <3

2009-02-24 @ 10:40:16
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0