I skrivande stund

Sitter här och väntar på att tiden ska rulla lite snabbare så jag kan gå till tåget.
Ska åka hem till älskling och mysa lite.
Han ska få hålla sin varma hand på min mage så det slutar göra ont :( Jävla mens...

Jag är assugen på godis!!! Har ätit det typ varje dag den här veckan, mer eller mindre.
Men jag måste ha godis! Eller jag vill iaf. Såååå sugen...



ÅH :@ Jag, den lilla dumsnuten, sitter och gnuggar ögat som en dåre.
Sen kommer jag på att jag har smink på mig! Och det är fem min kvar tills jag måste gå...
Suck.

Förresten så frågade jag mamma idag om hon visste vad rutten heter på engelska.
Hon svarade då: "Eh.... *lång betänketid* It smells like shit in here!" med en jävligt
amerikansk accent. Jag dog av skratt. Min mor är så grym på engelska...

Nej, nu ska jag kila vidare. Puss på er!
/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0