Idag och igår

Igår hittade jag mina bebisar.
Ni som känner mig vet att det här handlar antingen om skor eller mopsar.
Och i detta fallet är det skor. Åååååh, ge mig!
Jag kan visa bild sen. När jag lyckats övertala min far att köpa de till mig. Hihi.


Sanera och Ems, full rulle. Ingen p-rulle. Eller jo kanske...

Idag är det freeedag, visste ni det? Klart ni vet!
Iaf Sanera för detta är ju hennes partydag, det enda hon ser fram emot i veckan.
Det hon lever för ;) Fast nu för tiden har det blivit andra bullar. Inga i ugnen dock.
Hon har ju börjat leva vuxenliv! Hon ligger därmed steget före mig. Attans!
Jag pratar inte om att hon börjat hänga på stan i "lättklädd utstyrsel"...
Eller jo ibland när hon partar, men inte annars. Hon har ju skaffat ett hederligt jobb ;)
Jag tycker hon ska få en applåd som klarar plugget, jobbet och sitt vilda privatliv samtidigt!

Och stackars Katti ska jobba ikväll. Lider med dig! Usch.
Men det är ju pengar gumman, du får tänka på det ;)
Och inatt skulle du ju fira med ett glas vin, eller hur var det, sexy?


Katti och Ems. I en p-rulle. Helt klart. Kanske inte...

Kanske tar en promenad med min kusin Nella & Kira lite senare.
Men kom på att jag måste till Farsta och byta två t-shirtar som jag fick av far igår.
Tänkte hälsa på min käre syster och hennes kompis då, eftersom de praoar på Hemköp,
det är deras sista dag idag! Hoppas de får något roligt ;)

Men vad ska jag göra ikväll då? Det har jag ju glömt att nämna.
Tror inte det är någon som blir förvånad när jag säger att jag ska vara med Dan (a).
Hehe, och till dig Krille... Jag är fortfarande tuff, häng inte läpp ;)

ÅH NEJ! Det snöar. Rackarns bananer vad jobbigt. Jävlaskitbajs.
Jag gillar att säga bajs. Det låter så roligt och barnsligt.
Nu ska jag berätta en hemlis. Nej, det ska jag inte.
Började skriva på den, men nej. Den är inte redo att komma ut än.
Hemlisen alltså. Och det har inget med bajs att göra faktiskt. Om ni nu trodde det.
Jag lovar.

Nej alltså, nu är det nog dags att lämna datorn. Innan jag avslöjar allt jag vet.
Känns jävligt lockande.... Men nej. Ciao people!

/ Slemmi.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Haha :) yes ikväll ska firas med vin, får se om det blir lite dans. Sanera är väldans duktig. Byta mönster och bli en hederlig arbetare, eller nästan iallafall. Vad är detta för hemlighet? Me want to know ;)

2009-02-06 @ 10:48:19
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Haha yeah! Låter finfint ;) Hahaha.. den är rätt rolig, och om jag berättar den (förmodligen på fyllan någon gång) så kommer du antingen ASGARVA eller så kommer du ba: WIERDOOOOO! :D hahaha..

2009-02-06 @ 10:52:31
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

lilla gumman. sanera aldrig byta mönster. vin ikväll. i mängder. / sanera

2009-02-06 @ 14:32:13
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0