Långpromenad

Det var så jävla skönt med en långpromenad idag.
Fint väder, lite småkyligt kanske, men ändå så jävla skönt.
Fick sällskap av Nella & hennes hund Kira.


Kira i höstas, när vattnet inte hade frusit än ;)

Vi gick ut på isen och tog vår promenad där.
Blev så himla sugen på att åka skridskor! Jag har inte åkt på flera år (säkert typ 10 år),
och jag kan inte ens åka skridskor.... Men det var helt sjukt vad sugen jag blev!
Man kanske ska klättra upp på vinden och leta upp något gammalt par och
passa på medan isen ligger kvar...?

Jag har även försökt få ordning på min garderob idag, ser ut som ett bombnedslag
där inne. Försöker övertala pappa att renovera min garderob och riva en liten vägg ^^
Det gick inte så bra, han bara garvade. Men jag ska inte ge mig ;)

Imorgon ska jag till körskolan 10.10. Varför bokade jag in så tidigt på dagen? Helt idiotiskt...
Och nu börjar Prison Break (looooove) närsomhelst, och jag är skittörstig!
Kul info...(?) men jag menade att jag måste hinna hämta något att dricka innan det börjar.
Så bye, bye... Hörs säkert imorgon ;) Godnatt!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0