Måste få klaga lite

Min näsa rinner 24/7, utan att överdriva. Helt seriöst.
Har fan lika mycket pappersnäsdukar runt omkring mig som han i reklamen.



Åååh, jag vill inte vara sjuk! :'( Stackars mig...
Har asont i halsen. Inte så konstigt kanske med tanke på att jag har ett sår på den där lilla "pluppen" som hänger ner i gommen, ni vet? Och jag är helt jävla tomteröd i halsen. Skit. Det gör så ont och känns stramt i hela munnen.

Aja, har iaf fått i mig en semla idag. Det är ju ett plus. Men nog det enda pluset idag. Känner mig riktigt nere. Hjärnan hinner inte riktigt med. Har förmodligen feber, och lite huvudvärk. Nae, nu ska jag ta med mig en toarulle och gå och lägga mig i sängen och titta på första avsnittet av Den rätte för Rosing. Kan bli spännande med tanke på att en av killarna är skitsnygg!


Mums.

Bli inte ledsen nu älskling, du dreglar ju över Alba, så jag måste ju också få dregla lite över någon, visst? :D Men jag älskar bara dig, det vet du! <3

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0