Miffo

Idag:

  • Syster och jag ska till Dan och hämta ett kvitto i hans papperskorg
  • Efter det ska vi till Farsta C
  • Jag har inga pengar kvar sen igår så jag ska inte shoppa
  • Syrran ska shoppa
  • Jag vill shoppa
  • Sen ska jag äta massor, mamma storhandlade igår
  • Pysen är här och gosar
  • Jag vill gosa med min pojkvän
  • Det kommer troligtvis inte ske idag :(
  • Imorgon ska han festa, men det kan inte jag, för jag är ju sjuk
  • Föregående punkt handlade visst inte om idag
Ja, det är dagens händelser än så länge. Får se vad som sker i eftermiddag.
Kommer troligtvis uppdatera senare då jag inte har något liv. (Läs "inget liv utan pengar").



Förresten, ni kanske undrar över första punkten? Jo, det är såhär...
Igår när jag och Sanera var i stan och shoppade så köpte jag trosor på H&M.
De jävlarna glömde dock att ta bort larmet på skiten. Färglarm.
Man kan alltså inte pilla bort det själv. Eller jo, kan man väl, men ingen bra idé.
Och efter stan igår så åkte jag hem till min pojkvän och rensade mina kvitton.
Smarting. Och när jag kom hem senare på kvällen så upptäckte jag att larmet satt kvar.
Konstigt att det inte pep? Jaja, nu vet ni hela storyn och nu måste jag göra mig iordning.

Ciao!
/ Slemmi.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0