Onsdag

Idag är det onsdag. Om ni har missat det.
Min kusin hade uppkörning idag, det gick dock inte så bra.
Men det går bättre nästa gång, jag lovar dig!!! *puss*

Idag har jag kört med bilskolan och sen gick jag direkt hem och slappade.
Var så jääääääävla trött imorse, somnade nästan om, trots att mami ringde och väckte mig...
Men men, shit happens, fast nu hände det ju inge shit, jag kom ju i tid ;)

Jaja, sen gick jag upp en sväng till menskärringen Sanera, hon är rolig hon!
Hoppas jag hinner förbi henne sen på jobbet innan jag ska till min darling.
Längtar efter dig! Älskling alltså. Eller ja, jag längtar efter dig också Sanerutt, haha!

Nej, nu ska jag fixa maten. Puss på er!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: mensfittan sanera

jag längtar inte efter dig ditt äckel!!!!!!!!!!!

2009-02-05 @ 13:37:04
Jag har bajsat: mens nörden igen

eller jo :$

2009-02-05 @ 13:37:32
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hahahahahahahaha naaaw ;)

2009-02-05 @ 13:54:52
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0