Sovtajm

Dags att sussa strax. Joina pojkvännen i sängen och sova sött. Snart.
Försöker hjälpa Mary och komma på något hon ska önska sig i 20års-present,
någon som har något bra förslag? Jag föreslog pengar till körkort, men det hade
hon tydligen redan. Så något annat än det...

Idag har jag inte ens varit utanför dörren. Har varit (är) så jävla seg.
Fick ett par jeansleggings av mami & papi. Tack, tack!
Sedan kom älskling hit och pussade massor på mig. Mysigt.
På kvällen lagade Bell och Jonna middag till oss alla.
Förutom mams & paps för de drog på fekke (som majsan brukar säga).
Jag & Dan blev också ditbjudna, men vi båda kände oss så hängiga.
Det var en hård kväll igår, och....
Dan är förkyld. Jag med, tror jag. Blivit smittad av alla pussar.



Vi kollade på Melodifestivalen (så jävla utdraget). EMD gick iaf vidare till Globen.
Enda bra bidraget tyckte jag, så tur var det. Efter det kollade vi på Hot Chick.
Och åt massa snacks ;) Vi hade fyra skålar med snacks, efter filmen var allt slut... haha!


E.M.D. till finalen. Sms-röstade till och med på de! *höhö*

Nae, mina ögon kan knappt hålla sig öppna.
Och jag är törstig som en hora. Så, godnatt allesammans!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0