Touch my body

Jag har egentligen ingenting intressant att skriva nu. Tror jag.
Har iaf varit på engelskan. Det gick faktiskt ganska bra.
Trots att jag inte pluggat en enda minut! Och vi skulle argumentera idag.
Inte min favoritgrej direkt. Men det gick bra. Alla andra där suger också på
att prata engelska. Känns skönt.

Kaos igår. Att bryta ihop passar inte mig. Glada (dock-ibland-smått-irriterade) Emmi.
Tankarna och stressen tog över helt enkelt.
Igår när vi satt och åt middag sa jag till mamma: Fan vad skönt att bara gå och sova!
Hon ba: Jaså, nu?
Jag: Ja, jag orkar inte leva med min hjärna. Den är jobbig just nu.
Hon tittade på mig som om jag vore dum. Men jag var helt utmattad av att tänka så mycket,
på allt som händer... och allt som inte händer. Det är jobbigt att tänka ofrivilliga tankar.



Idag har inget intressant hänt. Köpte lite (eller mycket) godis när jag kom hem
från engelskan. Det har jag förtjänat. Fast Dan tycker jag är konstig när jag går
och köper godis hela tiden och sen gnäller över min mage (a) men vad är det
för konstigt med det? Man måste ju få gnälla lite ;)

Mmm... måste gå ner och ta mig en godis nu.
Sedan blir det sängen. Trodde verkligen inte klockan var såhär mycket!
Trots att jag började gäspa för ca 2 timmar sedan...
Jaja, imorgon är en ny dag och därmed nya äventyr. Ciao!

/ Slemmi.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Hej sötnos, det var inte igår!

Jag har ju den här som ny blogg så

allt blev hora tack vare den andra.

Så nu har jag valt ut i princip 5 pers

som får läsa och har skickat ett mejl

så du kan gå in på min! :) <33

hoppas det är bättre!

2009-02-11 @ 18:05:22
Come and get me: http://johndoe4.blogspot.com
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hello Mickis!

Jag blev så förvånad över att du tagit bort din blogg, men förstår att du gjorde det om allt blev "hora", hehe :) Jag har däremot inte fått något mail? :O Säker på att du skickade till rätt mailadress? :D Puss! <3

2009-02-12 @ 14:16:41
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0