Trött som satan

Jag är stendöd, fattar inte. Har nog fått för lite friskluft.
Börjar synas i ansiktet och kännas i kroppen. Dags att börja promenera igen.



Förresten, igår hade det gått exakt en månad sen jag och Danbanan blev tillsammans!
Ingen av oss visste det förrän Sanera skrev det i ett sms på kvällen. Hehe...

Nae, nu är det fan dags för frulle. Magen skriker...
/ Slemmi.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Hihi det var faktiskt jag som sa det till Sandra ;) så props till mig ;D

2009-02-02 @ 10:46:56
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: saneeeeeeeeeeeera

hahah käften. jag tar åt mej äran :D

2009-02-02 @ 13:56:05
Jag har bajsat: Michaela

Fan va snygg du är då! ;)

Idag är en tråååååkdaaaag..

NU HAR JAG SKRIVIT I MIN BLOGG IGEN :D

<3<3

2009-02-03 @ 08:53:23
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0