Älskling

Jag är så kär i dig! Jag vill vara din förevigt.
Jag saknar dig hela tiden. Jag älskar dig så himla mycket.
Du får aldrig lämna mig. Jag kommer aldrig att lämna dig, min älskade!

Jag trodde faktiskt inte att det skulle bli vi två.
Alla andra verkade veta, men jag hade ingen aning.
Visst hade jag känslor för dig, men jag visste inte att det var kärlek jag kände.
Jag visste inte att jag var kär.

Jag visste inte vad den här känslan var, den känslan som jag aldrig haft förut.
Jag visste inte ens att jag kunde känna kärlek, förrän den natten...
Då du visade och talade om för mig hur du kände.
Då visste jag att det var rätt.
Det var då jag blev kär på riktigt.
Jag visste att det var dig, och ingen annan, som jag ville vara med.
Det är dig jag älskar.

Det är dig jag vill leva med.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Din älskling

Åå jag älskar dig så mycket. du ska bara veta saknar dig varje dag jag är på jobbet älskling vill va med dig hela tiden.puss min älskade;)

2009-02-03 @ 16:18:24
Jag har bajsat: Katti

Naw så puttinuttit! :D

2009-02-05 @ 11:26:06
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: Krille

Haha, Brallan, lite för känsligt för dig va? trodde du var en hårding, men icke :/ blir lite besviken, du var ju min tuffaste idol, och så går du och blir kär, inte lätt för mig det här :(

2009-02-05 @ 22:08:28
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Haha, naw stackars dig... men jag kan vara lika tuff för det, du vet väl vem som är bossen i mitt och dans förhållande? ;)

2009-02-06 @ 09:09:09
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0